Szkolenia, warsztaty, hackhatony czy konferencje wymagają odpowiedniej przestrzeni, która nie tylko spełni wymogi techniczne, ale będzie również komfortowa dla gości wydarzenia.
Sale konferencyjne w Krakowie znajdują się na przestrzeni całego miasta – ale czym sugerować się przy wyborze?
Chętnie podpowiemy Wam, na co koniecznie trzeba zwrócić uwagę w trakcie organizacji wydarzenia oraz powiemy więcej o sali konferencyjnej w Mozaice.
Lokalizacja, zaplecze multimedialne, odpowiedni układ przestrzeni – o tym nie możesz zapomnieć!
Organizacja konferencji to wyzwanie – wiele determinujących jej sukces elementów jest często pomijanych już na samym początku, co wpływa na końcowy efekt i poziom zadowolenia uczestników.
O czym warto pamiętać i na co zwrócić uwagę na samym początku planowania?
Po pierwsze odpowiednia lokalizacja
Przestrzenie na obrzeżach miasta są często bardziej dogodne w przypadku wydarzeń, w których uczestnicy przyjeżdżają z różnych części miasta lub zza jego granic.
Sala konferencyjna z parkingiem
Kolejnym ważnym aspektem, dzięki, któremu osoby biorące udział w konferencji, warsztatach poczują się komfortowo to możliwość parkingu.
Nocleg
W przypadku dwudniowego spotkania konieczny będzie również nocleg dla uczestników – hotel, w pobliżu sali konferencyjnej, będzie więc świetnym rozwiązaniem.
Sala konferencyjna z cateringiem? Must have!
Niezbędnym elementem hackhatonów, warsztatów i konferencji jest również… jedzenie – czy to w postaci przekąsek, czy przerw obiadowych. Możliwość cateringu z pewnością zostanie doceniona przez uczestników wydarzenia.
Sala konferencyjna – wystrój i przestrzeń
A co z wystrojem i ułożeniem przestrzeni? W zależności od rodzaju wydarzenia i ilości osób, oceń jaki układ wnętrza będzie najlepszy, z pewnością z pomocą przyjdzie obsługa Sali. A na końcu jedna z najważniejszych spraw – multimedia. Sala konferencyjna nie może być pozbawiona zaplecza multimedialnego w postaci rzutnika, ekran czy tablic. To jedna z jej najważniejszych funkcjonalności.
A teraz, skoro wszystkie najważniejsze aspekty organizacji konferencji mamy już za sobą, chcemy opowiedzieć Ci o sali konferencyjnej w Mozaice!
Sala konferencyjna w Hotelu Apis – sprawdź, co możemy Ci zaproponować
Sala Manor to przestrzeń stworzona do organizacji szkoleń, konferencji, warsztatów, prezentacji biznesowych lub ekskluzywnych bankietów. Posiadamy pełne zaplecze multimedialne – rzutnik, ekran oraz flipchart. Łączna powierzchnia Sali wynosi 110 m2 i składa się z dwóch pomieszczeń – przestrzeni konferencyjnej (75m2) oraz przylegającego pomieszczenia cateringowego (35m2). W zależności od układu Sali, w środku zmieści się pomiędzy 68 a 105 osób, dostępne możliwości układu znajdziesz tutaj. Sala konferencyjna ma dostęp do światła dziennego, ale istnieje możliwość jej pełnego zaciemnienia. W budynku znajduje się klimatyzacja oraz światłowodowe, symetryczne łącze internetowe.
Jakie udogodnienia czekają na Ciebie w naszej Sali konferencyjnej?
Sala Manor znajduje się w zabytkowym, wyremontowanym budynku przylegającym do hotelu Apis, w którym znajduje się Mozaika Resto Bar. Bliskość restauracji i hotelu sprawia, że uczestnicy wydarzenia mogą liczyć na komfortowy nocleg, natomiast zakończeniem wydarzenia może być kolacja w restauracji Mozaika lub wieczór w naszej Sali Klubowej.
W trakcie wydarzenia istnieje możliwość zorganizowania przerwy kawowej wewnątrz Sali lub w przylegającym pomieszczeniu cateringowym.
Dodatkowo posiadamy również parking dostępny dla naszych gości.
W trakcie wydarzenia do dyspozycji gości jest również nasza obsługa, która dba o komfort wszystkich uczestników wydarzenia.
Sala konferencyjna w Mozaice to wachlarz różnych możliwości – dodatkowa kolacja, wieczór w Sali Klubowej, możliwość noclegu i dogodna odległość do centrum miasta, to tylko część z udogodnień, które wpływają na komfort uczestników wydarzenia.
Chcesz dowiedzieć się więcej? Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania!
Wigilia firmowa w Krakowie – jak i gdzie ją zorganizować?