Święta Bożego Narodzenia to wyjątkowy czas dla większości z nas, który lubimy celebrować nawet od początku grudnia, dlatego warto zadbać o atmosferę świąt także w pracy.
Wigilia firmowa to doskonała okazja do spędzenia wspólnie czasu poza murami firmy, wzmocnienia relacji między pracownikami, celebrowania roku oraz dzielenia się radością świąt.
Organizacja wigilii firmowej wymaga odpowiedniego przygotowania, dlatego warto zadbać o to odpowiednio wcześniej. Jak zorganizować udaną wigilię firmową i na co zwrócić uwagę?
Wigilia firmowa w Krakowie – dlaczego warto wybrać to miasto?
Kraków to miasto o wyjątkowym uroku, pełne zabytków, klimatycznych uliczek i niepowtarzalnej atmosfery. A w okresie świątecznym zamienia się w pełne kolorów i dekoracji miejsce z klimatycznym jarmarkiem świątecznym na rynku. Dodatkowo posiada doskonałe połączenie z innymi częściami Polski, dlatego dostaniemy się do niego bez żadnych problemów za pomocą pociągu, busa, samolotu lub samochodu. Kraków to doskonały wybór na organizację spotkania firmowego ze względu na dużą ilość ciekawych atrakcji i miejsc do zobaczenia.
Kiedy warto zorganizować firmowe spotkanie świąteczne?
Wigilię firmową warto zorganizować w grudniu, odpowiednim czasem będzie tydzień poprzedzający Boże Narodzenie, to luźniejszy czas w większościach firm. Warto jednak pamiętać, że w tym okresie pracownicy często biorą urlopy, aby podróżować do domu lub przygotowywać się do tego wyjątkowego czasu.
Organizując spotkanie świąteczne zrób to odpowiednio wcześniej i poinformuj z wyprzedzeniem swoich pracowników, aby mogli dopasować to wydarzenie do swoich planów.
Firmowa wigilia w Krakowie – w biurze, restauracji, a może hotelu?
Firmowa wigilia w biurze to nadal powszechna praktyka, głównie ze względu na brak konieczności rezerwacji lokalu, a także niższe koszty, jednak warto wziąć pod uwagę inne rozwiązania.
Organizacja spotkania świątecznego w hotelu staje się coraz częściej wybieranym rozwiązaniem. Dzięki temu nie musimy się o nic martwić, a organizacją całego wydarzenia zajmą się pracownicy obiektu. Dlaczego warto zorganizować wigilię firmową w hotelu?
- Nie musisz przygotowywać wigilii, ani zajmować się sprzątaniem po wydarzeniu,
- Szansa na zobaczenie nowego miejsca i zwiedzenie ciekawych atrakcji,
- Spotkanie w gronie współpracowników w eleganckim miejscu,
- Możliwość noclegu po zakończonym spotkaniu firmowym.
Jakie dania na wigilię firmową wybrać?
Organizacja wigilii firmowej w hotelu ma także kolejną zaletę, możemy skorzystać z możliwości hotelowej restauracji, która zapewni catering na nasze spotkanie świąteczne. Wigilijny stół jest sercem każdej tego typu imprezy. Wybierz menu, które będzie zachwycać smakiem i różnorodnością. Wprowadź lokalne smaki, takie jak pierogi, barszcz czerwony czy tradycyjne wędliny. Pamiętaj również o opcjach wegetariańskich i dietetycznych, aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Organizując firmową wigilię musisz pamiętać o wszelkich alergiach pokarmowych oraz wykluczeniach pokarmów swoich pracowników, dlatego warto ich o to wcześniej zapytać lub dać możliwość wyboru spośród dwóch rodzajów menu.
Zorganizuj wyjątkową wigilię firmową w Krakowie w hotelu Apis
Poszukujesz wyjątkowego miejsca na wigilię firmową w Krakowie? W hotelu Apis znajdziesz ofertę przygotowaną specjalnie dla firm. Nasza restauracja Mozaika to doskonały wybór na świąteczne spotkanie w domowej i luźnej atmosferze. Oferujemy możliwość wynajmu sali na wyłączność na firmową kolację wigilijną. Dodatkowo na gości naszego hotelu czeka strefa wellness, bezpłatny parking oraz komfortowe pokoje.
Sprawdź ofertę wigilii firmowej w Krakowie w hotelu Apis
O czym warto pamiętać podczas organizacji wigilijnej kolacji firmowej?
Wigilia firmowa to nie tylko jedzenie i wspólnie spędzony czas, warto pamiętać także o kilku innych elementach.
Podaruj pracownikom małe upominki, które będą przypominać im o tym wyjątkowym spotkaniu. Może to być drobny gadżet, karta podarunkowa, upominek związany z Krakowem lub tradycyjny prezent świąteczny. Jeżeli pracownicy wykażą chęć możecie także zorganizować losowanie osób, którym podaruje się prezent.
Jeśli pracownicy są spoza Krakowa, zapewnij informacje dotyczące dojazdu oraz, jeśli to konieczne, opcje zakwaterowania. Upewnij się, że wszyscy dotrą na miejsce bezproblemowo.
Zatrudnij fotografa lub stwórz dedykowany obszar, gdzie pracownicy mogą robić zdjęcia. Doskonale sprawdzi się fotobudka z zabawnymi akcesoriami. To pomoże zachować wspomnienia z tego wyjątkowego wieczoru.
Organizacja udanej wigilii firmowej w Krakowie to wyzwanie, ale także doskonała okazja do stworzenia niezapomnianego wydarzenia. Pamiętaj o detalach, by pracownicy mogli cieszyć się atmosferą świąt oraz wspólnym czasem w magicznym otoczeniu Krakowa.
Zobacz także: Wyjazd służbowy – jak go zorganizować. Co zabrać na wyjazd?