Ubiegły rok postawił przed wieloma branżami wiele wyzwań. Nie łatwo było odnaleźć się w nowej rzeczywistości, jednak towarzysząca nam w każdej dziedzinie życia technologia otworzyła przed nami nowe drzwi. Okazuje się, że na wszystko można znaleźć sposób, nawet praca, konferencje czy zorganizowane wydarzenia mogą odbyć się bez fizycznego spotkania. Tu z pomocą przychodzą nam eventy hybrydowe. Czym są? Dowiesz się z tego artykułu.
Eventy hybrydowe – czym są i jaka jest ich przyszłość?
Eventy hybrydowe to połączenie wydarzeń na żywo i wirtualnych. Jest to świetne wyjście dla osób które chcą aktywnie uczestniczyć w danym spotkaniu mimo choroby czy dalekiego wyjazdu. Niestraszne będą też korki na mieście czy opóźnione loty lub pociągi. Ponadto można dotrzeć do większej liczby osób, które fizycznie mogłyby się nie pojawić. Przy takich eventach dystanse nie mają znaczenia.
Jak wygląda wydarzenie hybrydowe?
Event hybrydowy może mieć różne formy w zależności od formatu i odbiorców. Jednak najbardziej efektywne imprezy hybrydowe cechują się jednakowym zaangażowaniem wszystkich uczestników. Oznacza to równomierne traktowanie odbiorców na żywo i online oraz upewnienie się, że w pełni wykorzystują dane wydarzenie. By dotrzeć do odbiorcy dużo zależy od treści, gdyż jest ona głównym powodem dla którego warto brać udział. Transmisja wydarzenia jest dobrym sposobem na przekazanie treści w inspirujący sposób.
Rodzaje eventów hybrydowych
Wyróżniamy dwa rodzaje eventów hybrydowych: wewnętrzne i zewnętrzne.
Eventy hybrydowe wewnętrzne
Skierowane są do ludzi zatrudnionych w Twojej firmie w tym pracowników, kierownictwa i personelu. W wielu firmach, zwłaszcza tych większych często prawie niemożliwe jest zebranie wszystkich zainteresowanych w tym samym miejscu i czasie. I tu z pomocą przychodzi transmisja online. Wystarczy wybrać tylko miejsce w siedzibie firmy i transmitować wydarzenie do wszystkich pracowników.
Eventy hybrydowe zewnętrzne
Zewnętrzne wydarzenie skierowane jest natomiast do potencjalnych klientów. Przeniesienie eventów zewnętrznych do ustawienia hybrydowego może przyciągnąć więcej uczestników i korzystnie wpłynąć na zanieczyszczenia środowiska.
Przed eventami hybrydowymi stoi świetlana przyszłość iż łączą tradycję z nowoczesnością i technologią. Pozwalają trafić do szerokiej grupy odbiorców i zaoszczędzić mnóstwo czasu potencjalnie zmarnowanego na dalekie dojazdy a co za tym idzie emisję spalin i smogu.
Jak ubrać się na takie wydarzenie? Przeczytaj w naszym poradniku: moda w biznesie – aktualne trendy.